LillaMy70 Posted October 9, 2004 Share Posted October 9, 2004 nu ger jag snart upp..... jag får nätverket att funka mellen dom 2 med XP men inte med win98 har försökt med allt (känns så iaf) jag har en switch mellan alla... jag kanske har missat nått enkelt ....?? Om det är nån som vet hur win98 ska var i inställningar vore jag suuuperglad för hjälp Tack på fööörhand LillaMy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrworm Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Vilket protokoll använder du? Om du använder TCP/IP så prova att pinga mellan XP och 95 och se om du får svar. Lycka till! MW http://sierra4x4.has.it Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted November 12, 2004 Share Posted November 12, 2004 Har du Windows 98 "Andra uplagan" (Second Edition) ? Annars lär du behöva uppgradera ! Finns nog många som har en Windows ME liggande som du kan uppgradera till, så blir nätverk mycket enklare att hantera.... Kolla med polarna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.