gladochsprallig Posted October 6, 2004 Share Posted October 6, 2004 Tjenare, Jag har en konstig grej på min dator. Varje dag kl, 13:20 låser sig min bärbara och det tickar i den. Det håller på 2 minuter och jag är lite orolig för att ngn gör intrång? Idag lekte jag detektiv och tittade på vilka processer som var igång när detta händer. Jag hittade en skum fil som hter CSRSS.EXE och den ligger under Winnt/ServicePackfiles/i386 och under Winnt/system32 Någon som vet något om denna fil eller varför min dator knasar sig? Mvh Gladochsprallig Link to comment Share on other sites More sharing options...
MH Posted October 6, 2004 Share Posted October 6, 2004 CSRSS.exe är inte skum och den ligger på rätt ställen. http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/csrss/ Du kan ju högerklicka på den och se vem den tillhör. Gissning, du har någonting i schemalagda aktiviteter (kontrollpanelen, klassiskt läge) som går igång kl 13.30. T.ex en antivirusuppgradering, backup eller liknande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.