Eminos Posted October 6, 2004 Share Posted October 6, 2004 Tjo! Hur får jag taballen som jag vill ha den? Jag har en stor tabell som är fixerad till 800px i bredd, och vill att en annan tabell i denna tabellen oxå ska vara 800px (eller så bred som möjligt då) FAST det är BARA "Station" -kolumnen som ska bli bredare, de andra ska behålla sin "minsta"-storlek. Ta en titt här: http://www.jasarevic.com/internetradio/get.php --- En annan grej oxå.. Är det nåt speciellt jag bör tänka på när jag gör en sida för flera skärmupplösningar (fast minst 800x600)? /Eminos Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.a.s Posted October 6, 2004 Share Posted October 6, 2004 Det var ett tag sen jag pysslade med en hemsida, men skulle det inte hjälpa med att ange bredden på "station" kolumnen i procent? /p-a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eminos Posted October 6, 2004 Author Share Posted October 6, 2004 ...men skulle det inte hjälpa med att ange bredden på "station" kolumnen i procent? Ja, det låter ju logiskt o bra, men det verkar inte fungera. Hur många procent ska jag sätta den på då? 100%? Det skumma är att HÖJDEN blir påverkad när jag gör så...(tror jag)...*testar* [EDIT] Haha! Helt sjukt! Jag tyckte jag provade det hemma, men då blev det bara knas! Nu ser det ut som det ska! Tack! /Eminos [inlägget ändrat 2004-10-06 10:56:29 av Eminos] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.