rli69 Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Hej, Jag har ett problem med min DVD/CD spelare (Samsung CDRW/DVD SM-3088). Spelaren kan inte hitta skivorna som ska spelas. Jag har prövat installerat om hårdvaran, kört olika program och alla hittar DVD/CD spelaren - MEN alla klagar på att det inte finns någon skiva att spela. Är det så enkelt att hårdvaran är trasig eller är det någon som har ytterligare tips man kan prova? Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xplane Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Förutom det du redan har nämnt, skit på linsen kanske...Det finns speciella rengörings skivor att köpa som gör rent linsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janneman Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Varför det inte fungerar vet jag inte. Men om du går till egenskaper för den här datorn och väljer, Maskinvara, Enhetshanteraren, Välj CD spelare ta egenskaper och fliken volymer. Uppdatera volym så ser du vad som är på skivan,(antal Mb) om du sen går till enheten via den här datorn så kan du utforska och välja spela upp. Mvh Janne Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevermind452 Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 jag har samma problem! jag har provat med tre olkia enheter och problemet kvar står. vad ska jag göra? det har ju fungerat förut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.