Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Högerspalten, lite omdesign!


Stoffe-2k

Rekommendera Poster

att knapparna passar bättre högstupp är självklar! ;)

 

Och att man vill se obesvarade trådar likså(självklart ska man kunna välja hur många trådar man ska se och ifrån vilka forum)

 

sen kommer mina favoriter, vi med 30+ där har väldigt långt ner till de knappar jag flyttat upp samt listan på obesvarade trådar :(

 

 

Vad säg Ni ? :thumbsdown::thumbsup:

 

 

*Se bilden*

 

 

 

 

 

 

_______________________________________________

Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop

Vinton Cerf ang. IPN

 

[bild bifogad 2004-09-22 18:10:39 av Stoffe-2k]

[inlägget ändrat 2004-09-22 18:14:45 av Stoffe-2k]

624332_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen annan som tyckte om det, eller vågade säga något

 

Jag håller med om att högermarginalen kan bli rätt hög, fast jag skulle hellre ha möjligheten att kunna kollapsa/expandera de olika sektionerna där (se bif. bild)

 

[bild bifogad 2004-09-23 22:23:24 av Anjuna Moon]

624849_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder i princip aldrig högermarginalen så det spelar ingen större roll fär mig :)

 

Fast skulle nån rubrik finnas där så skulle det vara "Jag bevakar", naturligtvis med en indikering om det finns nya olästa inlägg i nån tråd.

 

[inlägget ändrat 2004-09-24 08:38:28 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice Erik, jag ser att våra förslag/önskemål har tagit form. Det blir precis så som åtminstone jag ville ha det :thumbsup:

 

Poäng för snabba puckar och lyhördhet!

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men om jag testar minustecknet för Mina Favoriter medans jag står i kanalen Diskutera Eforum för jag ett 500-fel.

 

Om jag istället testar på eforums startsida fungerar det.

 

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men om jag testar minustecknet för Mina Favoriter medans jag står i kanalen Diskutera Eforum för jag ett 500-fel.
Nu fungerar det bättre i kanalerna.

//Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..och om jag klickar på minustecknet när står i denna tråd flyger jag tillbaka till Eforums startsida...

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..och om jag klickar på minustecknet när står i denna tråd flyger jag tillbaka till Eforums startsida...
Fixat.

//Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...