Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem att ta hem många mail


Toffe80

Rekommendera Poster

Jag har ca 11000 mail i min inbox (på servern alltså). Inboxen borde nu tömmas. Jag har möjlighet att gå in via ett webb-fränssnitt, men det är mycket jobbigt och tidskrävande, eftersom man bara kan radera 100 mail åt gången. Jag har försökt ställa in både Mozilla och outlook express för att ta hem mailen, men programmen lyckas bara ta hem några hundra eller några tusen mail innan ngt börjar krångla. Eftersom mailen raderas först när alla mail blivit nerladdade så får man börja om från början varje gång.

 

Vet någon om ngt sådant mailprogram som raderar ett mail åt gången (efter att man tagit hem mailet), eller som annars bara klarar av stora mängder mail?

 

Mvh

Christoffer

 

 

[inlägget ändrat 2004-09-22 15:04:28 av Toffe80]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för infon. Tyvärr fungerade det inte heller. 875:e mailet, eller rubriken av mailet, laddas inte ner... Ska pröva poputil nu.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack. För tipset. Det verkar dock inte gå att se rubriken och avsändarna etc. på mailen. Programmet stänger av sig själv om man ställer in "Snabbinloggning vid fler än X brev" till mera än det antalet mail jag har i inboxen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...