Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Var finns 800xt/6800U korten?

cibbe

Recommended Posts

Har letat ett antal dagar efter dator sidor där dem säljer X800XT platium eller 6800Ultra, och där dem faktiskt har dem i lager, men har sökt förgäves.

Men i oilka forum mm ser jag att uppenbarligen finns de där ute, då folk verkar ha dem. Såg en som hade ett 6800Ultra Pci-e, och vad jag förstått har inte ens nvidia släppt dem än.

Så jag undrar om någon vet någon sida där man säljer dessa kort, för jag hittar dem inte, trots att det gått bra många månader sedan korten släpptes.

/C

Så jag undrar om någon vet någon sida där man säljer dessa kort, för jag hittar dem inte, trots att det gått bra många månader sedan korten släpptes.

Korten kanske inte kommer in i så stora upplagor? Och de som butikerna får in är förhandsbeställt? Därför inga lager ännu så länge. Mycom listar ett X800XT Platinum till 30:e september. Ser ut att vara samma med Komplett, i slutet av september - i början av oktober. Vill du ha så får du nog förhandsbeställa.

http://www.mycom.se/kategori/_data_datorkomponenter_grafikkort_pci_express_1_36273.html

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...