Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tjyvläst M3


NoiseKiller

Rekommendera Poster

När man blivit blåst, lurad eller bara uppretad över något och ska ringa och diskutera det hela - så kan man ligga en hel natt och formulera sig. Undra när jag gjorde det senast? Troligtvis var det när jag skulle manipulera den tidigare volvo-ägaren

Observera att jag bara tränade trevliga fraser... Hoppas för din del att den tidigare Volvo-ägaren inte frekventerar Eforum? OT, fanns det inte en kille med Volvo i nicket på Eforum för några år sedan? På den tiden då Datorkrig var hett och striderna hårda.

 

Har du svängarna förbi Borås har jag ett halvtrasigt och snart sönderbläddrat ex. du kan kika lite i. :)

Nu har jag inte svängarna förbi Borås... Och dessutom väntar jag in det ex som Pia på IDGs kundtjänst lovade att skicka till mig.

 

[sH] - ser M3 i slutet på den mörka tunneln

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT, fanns det inte en kille med Volvo i nicket på Eforum för några år sedan?
Jobbigvolvo? :-)

 

Och bilens förra ägare hänger säkert här på eForum då han drev någon form av datorbutik. Men vid bilaffärer gäller bara en sak - var så jobbig du kan vara utan att vara otrevlig så blir priset bra. :thumbsup:

 

[edit]

Appropå det, vart faan är Weyland?

 

| Noisekiller |

Pengar betyder inte ett lyckligt liv men bekvämlighet i ett olyckligt.

 

[inlägget ändrat 2004-09-23 15:05:11 av NoiseKiller]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Weyland

Senaste besök:

8 september 2004 22:50

Senaste inlägg:

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=619273#619385

 

Men vart han är, det vet jag inte. Kanske finns det en IRL-verklighet också, eller så hänger han på något annat forum, kanske?

 

--

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbigvolvo?

Just det... Det var roliga tider, då Whistler (killen som skrivit ca99% av sina inlägg i Datorkrig), mac-fanatikern Victor Akell och His Divine Shadow bland andra härjade i Datorkrig...

 

Hade fel om Jobbigvolvo, han verkar inte alls ha skrivt mest i Datorkrig...

 

[sH]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...