Poker Posted September 20, 2004 Share Posted September 20, 2004 Är det någon här som köpt DVD+R skivor från bl.a. detta ställe http://www.dvd99.info Har ni råkat ut för att fått betala sveriges avgifter och skatter eller bara sajtens fraktkostnad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Posted September 20, 2004 Share Posted September 20, 2004 Själv har jag beställt från wesellcd som är ett tyskt företag och dom har bara lagt på frakten på priset, och skivorna kom från Tyskland. #Seppo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poker Posted September 20, 2004 Author Share Posted September 20, 2004 hmm wesellcd var ju dyrare.. men jag provar att beställa från dvd99.info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poker Posted September 20, 2004 Author Share Posted September 20, 2004 Nån som vet vad AZO-technologin betyder? Speciellt syns det på Verbatims printable 8x DVD+R skivor. Jag behöver ju bara vanliga Verbatims printable 4x DVD+R Kan väl knappast tro att dessa AZO skivor är mer och bättre lämpade för att bränna video på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.