Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Typsnitt


Johan12345678

Rekommendera Poster

Johan12345678

Hej!!

 

Vad använder detta forumet för typsnitt? Jag får nämligen ganska oläsbar text...

 

Måste säga att detta forumet är uselt. Inget funkar... När IDG använde FirstClass funkade allt bra. När jag skulle göra detta forumet hade jag tex. tre st olika Macworld knappar att trycka på i olika storlekar. Borde där inte finnas en knapp som heter ny???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut att vara Verdana 12 punkter eller kanske 11 punkter. Förstår inte vad du menar med oläsbar... för liten, för stor??

 

Vad har du för version på din webbläsare??

 

Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst var IDG\Online med FirtsClass en höjdare! Jättesynd att denna härliga BBS gick i graven. Denna webblösning, o alla andra också för den delen, kommer knappt upp i knähöjd på IDG\Online. En härlig gemenskap och offlinefunktionen var ju ljuvlig...ack goda gamla tider....

 

Men läsligt...visst. Det funkar i ju bra i både NS o MSIE. Skulle tro att du behöver uppgradera din webb-bläddrare. Har du en gammal mac vill jag gärna rekommendera standoalone-versionen av NS 4.08.

 

MVH

Berra

http://www.webbjobb.nu/

(Sveriges billigaste (?) webbshop, omröstningsprogram, auktion m.m)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan12345678

Hej!!

 

Har version 4.7.2 av netscape så det borde inte vara något problem. Dock saknar jag typsnittet. Någon som kan maila det eller berätta var man kan hitta det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verdana följer med Mac OS 8.5 och uppåt (installeras också av Internet Explorer 4.5 och uppåt), finns också att ladda ner gratis på Microsofts macsidor. Om du inte hittar ändå, skickat mig ett mejl och jag sänder dig typsnittet.

 

Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...