Snoddas 100 Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Kan någon hjälpa en novis med att felsöka denna sida http://www.vastrabf.se/kal05.asp Tackar så mycket på förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anjuna Moon Posted September 18, 2004 Share Posted September 18, 2004 Det hjälper om du postar kod, men felmeddelandet innebär att du försöker hämta data ur ett fält som inte existerar. Kontrollera stavning på dina fältnamn. Posta annars lite kod kring raden där felet uppstår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoddas 100 Posted September 18, 2004 Author Share Posted September 18, 2004 Tack så hemskt mycket för hjälpen!!! Nu funkar det som jag tänkt mej. Mina fältnamn var för långa och delades upp i Frontpage så att de ej stämde överens med varandra. Det är första gången jag använder asp så man vet ju inte vad man ska leta efter när man få sådana här fel Tack än en gång för hjälpen. B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.