Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bra e-postleverantör?


IDGer

Rekommendera Poster

Du menar enbart epost? Ingen aning.

 

Plats i webhotell är ju inte alls dyrt numera och då får man ju som bonus plats för egna websidor också.

 

Hur skulle en sån tjänst se ut och kosta för att den skulle vara bra?

[inlägget ändrat 2004-09-18 19:11:15 av lizardKng]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gäller gratisalternativen så tycker jag att passagen.se ser betydligt bättre ut (dvs inte sticker ut på CV:t) än tex hotmail.com eller tjohoo.se.

 

tjohoo.se? kanske "tjohejsan@tjohoo.se"? :)

 

 

 

Bosse

 

Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jadu webhotell/domän är ju en helt annan diskussion. Fast det är klart man kan utnyttja en sådan enbart för e-postkontots skull. Och i så fall vore en "dålig" tjänst en sådan som kostar mycket och/eller har dåligt/saknar spamfiler/viruskontroll och/eller har dåligt/saknar webmail och/eller möjlighet att avläsa e-posten i tex Outlook Express och/eller är reklamfinansierad.

 

Hoppas detta avgränsade frågan tillräckligt mycket för dig. Jag förstår inte varför vissa behöver vara så enormt specifika för att klara av en fråga. Det måste vara oerhört svårt för dessa personer att klara av verkligheten.

 

Ola

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas detta avgränsade frågan tillräckligt mycket för dig. Jag förstår inte varför vissa behöver vara så enormt specifika för att klara av en fråga. Det måste vara oerhört svårt för dessa personer att klara av verkligheten.

 

Exakt.

 

Precis som alla de som envisas med att de MÅSTE ha just GRÄDDE trots att det är slut och inte nöjer sig med 3%-ig mjölk. Dessa människor måste leva ett svårt liv. ;)

 

Fotnot: Frågar man efter en BRA E-POSTLEVERANTÖR (har just för mig det var den ursprungliga frågan) får man ju lov att vara beredd att svara på vad man menar med just en bra e-postleverantör.

 

Eller menar du nåt helt annat?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kollat igenom listan nu. Dock behöver jag inte ett webhotell utan enbart en domän, då jag redan har webhotell (scorpionshops.com).

 

Något tips på var jag reggar en billig domän (med möjlighet att sätta upp e-postkonton)?

 

Tack,

Ola

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bestämde mig för att ordna en egen domän med e-postkonto.

 

Nu behöver jag dock ytterligare en e-mail till ett helt annat ändamål. Nämligen att skicka stora filer till (upp till 10mb). Finns det någon gratis e-postleverantör som erbjuder stora lagringsutrymmen på e-postkontot?

 

Tack,

Ola

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp det finns det, snart i alla fall. Jag har registrerat mig på ett google mail, www.gmail.com. Men du måste bli refererad av någon som redan har ett konto. Google mail erbjuder 1GB gratis, dessutom en massa coola innovativa idéer för inboxen! Mycket värt att skaffa.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns webbplatser där man kan anmäla intresse för ett Gmail-invite. Efter en stund så får man mycket riktigt det och kan registrera ett konto.

 

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...