Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Boxman


Gäst

Rekommendera Poster

Är det fler än jag som har problem med Boxman? Filmerna försvinner och ibland får jag vänta i 10 dagar för att få nya. När det fungerar som det ska så skickar jag tillbaka filmerna t. ex. på tisdagen och har nya i retur på torsdagen. Allt går nämligen med A-post. I början fungerade det så bra men inte på senaste tiden.

 

Anledningen kan ju vara att kundtillströmningen efter den senaste reklamkampanjen har varit så stor så att de helt enkelt inte hinner med. Det finns folk som vill jobba så då får det väl anställa?

 

 

Bosse som tycker att Pan and scan och 4:3 suger kloakvatten!

 

Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, Boxman oxå! jag som tänkte byta från Brafilm då de har samma "problem"

 

Då vet vi ju inte vad vi ska välja för båda två är tydligen skit? Det finns väl fler som hyr ut dvd över nätet? Vilka då då vill vi veta.

 

 

Bosse som är glad som en speleman ändå! :)

 

Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det fler än jag som har problem med Boxman? Filmerna försvinner och ibland får jag vänta i 10 dagar för att få nya. När det fungerar som det ska så skickar jag tillbaka filmerna t. ex. på tisdagen och har nya i retur på torsdagen. Allt går nämligen med A-post. I början fungerade det så bra men inte på senaste tiden.

 

Idag fick jag nio, läs 9 filmer i tre boxar. Dessa plus det tre jag fick för två dagar sedan gör att jag nu har totalt tolv hyrfilmer hemma. Det normala är att man aldrig har mer än tre filmer hemma åt gången. Jag vet inte vad dom sysslar med på Boxman. Sex av filmerna ligger inte ens på min lista på Boxman och tre av dom är dubletter...

 

Kanske att de bombaderar mig med filmer nu för att jag i ett mejl utryckt mitt missnöje och hotat med allmänna reklamationsnämnden om dom inte skärper sig.

 

Nåja, jag har att titta på i varje fall. :thumbsup:

 

 

Bosse

 

Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

jag har precis tecknat mig på boxman i ett år.. problemet var väl inte det att dem är dryga.... jag får mina filmer ungefärligt på den tredje daqen sen jag skickade tillbaka filmerna...

 

problemet är väl mera att utbudet är lite för smalt.. jag har gått igenom deras arkiv och satt poäng för varje film.

 

på så vis måste dem fatta att jag givetvis har sett filmerna...

 

jag har även lagt till att jag gillar nästan alla genren på film,

 

men det blir bara en massa jäkla kärlekstrams och det var väl ok den första eller andra gången.-.. men sedan när det kommer extra kontroversiella filmer blandat med något av vardagens såpopera och dåtidens borta med vinden.... I EN FILM... går inte ens att titta på omslaget..... så det såg väl dem som icke kräsen kan kolla deras överblivna.. hehe nä jag överdriver väl möjligen lite granna..

 

mera filma som vi åtminstone känner igen och konstig film för den som vill!! =)

 

Förresten något bra program för att rippa filmer... säg inte

" ImTooDvdRipper " men vad f*n det måste ju vara lite färg i betraktarens ögon också... 10 poäng till tråkigt program..

 

MVH johanna

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen borde man väl hålla tyst, men dvd-filmer kan man köpa 100% lagligt, inte i lågprisversion utan "fullversion" i Sverige för 50:-/st.

Ibland mindre.. Även X-boxsspel samt x-boxar för låångt under halva priset. Och en massa annat.

:-)

 

Tack vare ungdumar som förköper sig och därefter måste ha loss pengar till hyra och räkningar!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...utan "fullversion" i Sverige för 50:-/st...Tack vare ungdumar som förköper sig och därefter måste ha loss pengar...

Och var är det om jag får fråga? På någon skum bakgata i Gbg eller...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:thumbsup: för det svaret fick du 1 poäng av mig iallfall..

 

jag tror jag läst en hel del här på sajten.. ingen som är klockren som ditt!!

 

men man har inte råd och köpa nya spel... det finns inga spel som jag vill ha iallafall när dem verkligen kostar 300:- på rean.. det var ju året innan... =)

 

som studerande sitter jag mest ibland och kollar på min gamecube och ps2 och får nästan lite ångest.. jäklar nu kostar ju nästan spelet mer än konsollen....

 

ja sedan är det ju den där hyran och den den....högen! =)

 

MVH johanna.. tevligt fortsatt eftermiddag!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och var är det om jag får fråga? På någon skum bakgata i Gbg eller...

 

... och stackars små ungdomar som i princip får skänka bort sina dyrt inköpta spel till en prutande vuxen, usch!

 

*ler, men bara lite...*

 

 

 

Bosse

 

Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, Östra Hamngatan... :)

Beroende på tillgång och efterfrågan varierar priserna. Igår låg priset såpass lågt som 20-25 kronor/st..

 

X-Box-burkar för 500 spänn, PS2-burkar för 400...

Spel till dessa varierar från någon tia upp till hundralappen.

NHL 2004 för 50:-, exempelvis.

 

SonyEricson-telefoner (600) för 250 spänn..

Nokia 3110 (jag vet, gammal modell) för 40:-

 

100% legit..

Vad är det jag talar om?

-Oinlösta pantlån...

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för poängen!

-Sprillans nya spel kan man ju givetvis inte köpa från pantbanken, men hyfsat nya i alla fall.. Om inte annat så duger de åt att döda tiden med..

(Tips: Köp enstaka nytt spel du "måste ha", och själva "spelsamlingen" på ovan nämnda vis. Gäller även för DVD).

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...