Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ny "tävling" på Eforum


Erik Junesjö

Rekommendera Poster

Hej!

Från och med idag så kör vi igång en ny tävling på Eforum. Den går ut på att två biobiljettcheckar lottas ut varje månad till besökare som skrapat ihop minst fem poäng den månaden.

 

Klicka på länken på förstasidan så ser du vilka som kvalificerats sig hittills.

//Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Wow, skoj! :-)

 

Jag är ju med på kvalificeringen också. Ännu roligare. :-D

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Boota datorn: ge den en sked hostmedicin när den hackar för mycket.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Najs!

 

Är det sista dagen i varje månad som det slumpmässiga valet görs osv, så man har månaden ut o skrapa ihop 5 poäng liksom...?

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det sista dagen i varje månad som det slumpmässiga valet görs osv, så man har månaden ut o skrapa ihop 5 poäng liksom...?
Exakt, den sista varje månad görs dragningen.

//Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag som vill vinna hårdvara Ni kan väl varva lite?
Jo, vi har lite hårdvara som kommer att gå ut framöver.

//Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan om det är till Sandrews!

 

Hehe. Dock, det är helt okej att gå på Sandrews gratis... Men.. det skall vara en riktigt bra film innan jag betalar för att gå på Sandrews.. men.. det beror väl på vart man bor. :P

 

Ciao,

Anders

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Listan stämmer ju inte!

Vad jag kan se så har ju den där Erik Junesjö skrapat ihop 5 poäng denna månad också.

 

 

°±°

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag kan se så har ju den där Erik Junesjö skrapat ihop 5 poäng denna månad också.

 

Jo, fast lite jäv kanske... :)

Jag hoppas att IDG ger Erik ett större antal biobiljetter i extra bonus varje månad för sitt excellenta arbete med eforum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Listan stämmer ju inte!

Vad jag kan se så har ju den där Erik Junesjö skrapat ihop 5 poäng denna månad också.

Jag glömde förklara att det är de inlägg man skriver under en månaden som räknas. Får man poäng på ett inlägg som är skrivet månaden tidigare så räknas dessa ej.

 

Kanske inte den bästa lösningen men det blir ganska knepigt att bygga om det. Vi kör såhär så länge.

//Erik

 

 

[inlägget ändrat 2004-09-14 15:57:54 av Erik Junesjö]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul idé...fast jag kan bara gratulera de som blir kvalificerade till dessa biljetter för själv så kommer jag aldrig att hamna på listan så jag får allt bita i det sura äpplet & hosta upp kosingen för mina biobesök...*snyft*...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske är så att Erik får beställa biljetterna själv och lyckades lägga beslag på en personlig regissörsstol, hur länge skulle man inte jobba gratis för att få en sån :)

 

/Marcus

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske vore en ide att dela ut nåt till de som GER flest poäng?

 

Eller kanske att den som vinner biljetterna får ta med sig den som gett flest poäng? Ne nej, nu har jag sett fär mycket på Robinsson :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller kanske att den som vinner biljetterna får ta med sig den som gett flest poäng? Ne nej, nu har jag sett fär mycket på Robinsson

Det ligger nog lite sanning i vad du säger...men...näää...du har nog ändå sett lite för mycket på Robinsson som Du säger...*fniss*...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...fast jag kan bara gratulera de som blir kvalificerade till dessa biljetter...

Det är inte så svårt.

Hjälp andra med dator/programmeringsroblem (om du kan), eller skriv vettiga svar på inlägg i forumen

 

 

--

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälp andra med dator/programmeringsroblem (om du kan), eller skriv vettiga svar på inlägg i forumen

Absolut...jag ställer självklart upp när tillfälle ges...är jag först så hjälper jag självklart till men som oftast hinner andra först, sen är det så att många här är mycket kunniga så det känns som man ligger snäppet efter där...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en slags röd grej just till vänster om Ny tävling på Eforum

vad är det?

Ett inbjudningskort till tävlingen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en slags röd grej just till vänster om Ny tävling på Eforum

vad är det?

Biobiljett eller presentkort...kanske...

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...