Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med felmedelanden e.t.c


html

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag har ett problem, hmmm flera problem. Nar jag spelar spel sa hander det att spelet stanger av sig sjalv utan nagon anledning.

Det hander aven att det kommer ett eller en hel mangd med felmeddelanden och sen sa stanger det av sig.

Ett till problem ar att min dator ar yterst trog ibland. Ofta nar jag just startat den och den kan handa att den hanger sig helt och att jag maste stanga av den via knappen ba burken.

Ett till problem som jag uptackt nyligen galler inte mina spel utan min cd brannare eller mitt cd branings program. Den kan inte hitta tomma cd skivor. Jag vet att jag har dom bra cd skivorna men det vill inte hjalpa.

Ett sista problem ar att det kan komma up error meddelanden om att jag inte har tillrakligt mine for att starta det kag begar. T.ex nyss sa hade jag lamnat datorn ett tag for att ata middag, nar jag kommer tillbaka och ska starta internet explorer sa kommer felmeddelandet up. Far da lov att starta om datorn for att det ska funka igen.

 

ojoj det blev en del problem dar hoppas pa hjalp av nagan som vet.

 

Ett rop pa Hjalp fran kanada

 

Erik

 

[inlägget ändrat 2004-09-13 23:41:32 av html]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta en titt i Event Viewer (vet ej det svenska namnet). Control Panel -> Admin Tools -> Event Viewer. Under System ska det finnas felmeddelanden som kan vara till hjälp vid felsökning.

 

Det kan ju också vara så att du har fått in något skräp i datorn. Installera något skräprensarprogram typ Ad-aware eller SpyBot och kolla med ett antivirus också.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...