Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

service pack 2 ??


ivan

Rekommendera Poster

Sitter å läser allt möjligt på detta forum ,mycket intressant forum ,man kan ju bli sittande hela natten om man har otur, läser om allt men inget fastnar blir bara en enda röra. Nu till frågan läser om service pack 2 e de något man behöver ladda ner ? har service pack 1, vet inte vad ettan har för funktion heller , går in på microsofts hemsida ,där finns det nyheter

att klicka på, ( bra att veta innan du installerar Windows AP Service Pack 2) när man klickar på detta kommer man till en sida där det bara står på engelska ? inte mycket man begriper ,är det farligt att ladda ner sevice pack 2 eller? vad e de man bör veta ?

 

 

hoppas på svar...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Du kan ladda ned SP2:an härifrån:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en

...notera att du får ändra till rätt språk för ditt operativsystem om det är engelskt eller svenskt ute i högermarginalen.

 

Det är inte farligt att installera SP2:an. Problem som kan dyka upp kan du söka runt lite på Eforum och grotta lite i. :-) Det har skrivits milslånga trådar om den saken.

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Boota datorn: ge den en sked hostmedicin när den hackar för mycket.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mauritz Lybeck
Det är inte farligt att installera SP2:an. Problem som kan dyka upp kan du söka runt lite på Eforum och grotta lite i. :-) Det har skrivits milslånga trådar om den saken.

Jag tycker mej märka att många normala datorproblem gärna vill skyllas på SP2:an nuförtiden, vare sej de har något med den att göra eller inte.

Att det liksom blivit litet inne att skylla all världens oförrätter på SP2:an...

;)

Visst kan det väl bli litet småpyssel, men när blir det nu inte det när man bökar i datorn. Det hör liksom till...

 

/Mauritz

 

[inlägget ändrat 2004-09-11 21:56:47 av Mauritz Lybeck]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Mauritz Lybeck skrev:

Jag tycker mej märka att många normala datorproblem gärna vill skyllas på SP2:an nuförtiden, vare sej de har något med den att göra eller inte.

Att det liksom blivit litet inne att skylla all världens oförrätter på SP2:an...

 

 

Vi datoranvändare måste ju ha något att skylla på, hehe.

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Boota datorn: ge den en sked hostmedicin när den hackar för mycket.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Största hotet mot våra kära datorer är väl vi själva med allt vi försöker proppa i dom. Men å andra sidan lär man sig mycket av allt strul som blir följden.

Jag bestämmer över mitt liv, men över datorn vet väl f*n.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...