Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Upp-ner laddnings trubbel


surfsmurfen

Rekommendera Poster

Har fått ett ihållande problem med ett felmeddelande som uppträder varje gång jag skall bläddra efter foton för uppladdning till Internet. Felmeddelandet lyder ungefär såhär: "Det har inträffat ett fel i explorer. som nu kommer att stängas ner" därefter stängs webbsidan och felmeddelandet abrupt ner. Detta händer varje gång! Förutom på MSN där man kan använda sig av ett "filuppladdningsverktyg" , då brukar det fungera. På alla andra webbsidor, inkl. min nybyggda hemsida, är det omöjligt att få upp ngra bilder alls!!

 

Vad kan det vara som gör detta? har scannat med flera olika antivirusprogram online och med Avast! som jag numera använder.

Allt verkar Ok! Snälla om ngn vet ngt om detta,, Hjälp mig!

 

 

Tror att det kan ha att göra med javascript, eftersom det finns med i felmeddelandet som kommer upp i vänster nedre hörn i listen vid den gula triangeln med svart utropstecken i. Dessutom kan jag inte längre ladda ner filer till min dator via websidor. Det går oftast bra om jag använder öppna knappen. Men man vill ju oftast spara den på hårddisken innan man öppnar den! Då man försöker "downloada" med spara knappen låser sig det hämta fönstret direkt. Och man kan inte stänga ner det heller.

[inlägget ändrat 2004-09-10 11:26:20 av surfsmurfen]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...