Carine Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Hej! Jag har Windows XP Pro och undrar om jag behöver installera ett antivirusprogram? Det finns brandvägg med i programmet men det känns inte säkert ändå. För närvarande installerar jag antivirusprogram som finns på de cdskivor som är med när man köper ngn PC tidning. Räcker de till eller ska jag investera i ett antivirusprogram? Tusen tack på förhand för svar! MVH/ Carine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Självklart så ska du ha ett antivirus program som skyddar din dator mot virus. Vill du inte köpa så finns det gratis versioner, kolla denna tråd: //eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=619770#619778 #Seppo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brynäsarn Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Du skall absolut skaffa ett antivirusprogram,helst också en brandvägg om du inte redan har en. Zonealarm är en bra brandvägg som är gratis och kan laddas ner från www.zonelabs.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.