Starre Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Trodde att Telia och Comhem var två från varandra fristående företag nu för tiden men exakt det här felet drabbade även mig som Comhem-kund i går kväll. http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,530482,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Eklinder Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Aha, kanske därför jag inte kunde komma ut på internet tidigt i morse vid fyra tiden. Varken FTP, E-post eller webbläsaren fick någon kontakt med internet, trots att jag var online enligt LF Connection Keeper. Det är förstås andra gången jag drabbas av ovanstående, och har därför undrat vad Comhem sysslat med. Startat om och haft mig, men det har inte hjälpt. Supporten har jag inte brytt mig om att ringa. De kommer ändå med sina standardsvar eller så är där kö i timmar. --- C:\Eforum\Stefan Eklinder>| Boota datorn: ge den en sked hostmedicin när den hackar för mycket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Ja hade samma problem själv igår kväll, orkade inte ta reda på vad det var så jag stängde ner. Då lär det funka när man kommer hem då :-) #Seppo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coldbringer Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 Telia och Comhem är olika bolag. Orsaken till att Comhem drabbades av samma problem är att Comhem fortfarande köper sin tjänst av Telia. Men enligt rykten kommer de att ta över det själva i framtiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.