Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Backup problem!


Tompa4

Rekommendera Poster

Hej!

Jag har problem med att få Sony AITi90-A (SDX-420C) och Veritas Backup Exec 8.6 att fungera ihop.Jag har provat med både Sonys och Veritas drivrutin för tape stationen men ingen skillnad,nu har jag Veritas drivrutin installerad och Sony är ok i enhetshanteraren.Har installerat Veritas backup exec och konfiguerat den som jag gjort tidigare när det har fungerat med HP backup stationer.Jag har konfiguerat Veritas att köra varje vardag och i activity fliken står den på scheduled.Allt verkar OK så långt.Men när jag kör igång jobbet manuellt för att se om det fungerar så laddas bandet och följande visas;loading media - pre-processing - och sen efter typ 30 sekunder så hamnar jobbet on hold och en ny rad under kommer fram där det står Faild.Veritas version är 8.60 och Rev;3808 och Sonys firmware är 0103.Hur får man dessa att fungera ihop??Har hört att man ska använda Veritas drivrutin och att man ska uppdatera Sonys firmware men till vad?och om någon vet var man hittar den kanske ni kunde lägga till en länk så vore jag tacksam.Verkar vara många som har samma och liknande problem med dessa produkter.Tacksam för svar

\Tompa

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...