Sven Dahlstrand Posted April 26, 2000 Share Posted April 26, 2000 hej! kan ni tala om vad ni tycker om min design. klaga inte på att den inte funkar i netscape, det vet jag redan, och det är inte heller meningen att det ska gå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusJ Posted April 27, 2000 Share Posted April 27, 2000 Den tilltalar inte mig. Öppnas i eget fönster, bort med det. Sedan öppnas gästboken i ytterligare ett fönster. Varför 1024*768 när det ändå öppnas ett litet fönster med endast en liten ruta med texten där man det inte får plats mycket text, störe rutan för texten tack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matti Kolu Posted April 27, 2000 Share Posted April 27, 2000 "klaga inte på att den inte funkar i netscape, det vet jag redan, och det är inte heller meningen att det ska gå!" Okej.. din design suger eftersom den inte fungerar i NS, kritik ska jag inte ens ge eftersom du inte verkar bry dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Berg Posted April 28, 2000 Share Posted April 28, 2000 jag har inte kollat än, men såg inlägget om "1028..." ytterst störande då största andelen av surfare använder sig av upplösningen 800*600. tänk på det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jans Posted June 28, 2000 Share Posted June 28, 2000 om du struntar i Netscape så struntar jag i att kommentera! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.