Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Förkänning av SP2:an


Stefan Eklinder

Rekommendera Poster

Stefan Eklinder

 

 

Besökte WindowsUpdate igår. Blev då genast tillfrågad om jag ville installera en del prylar för att använda WindowsUpdate version 5. Klickade OK och tyckte att det var spännande att se något nytt.

 

Allt OK så långt, men nu blev de automatiska uppdateringarna aktiverade igen. De som jag tidigare inaktiverat både som tjänst och inställning. Upptäckte det när jag satte mig vid datorn idag då en ruta om hur ofta automatiska uppdateringar skulle få ske skulle konfas.

 

Jag har ett svenskt XP och har därför inte SP2:an än och jag tänker avvakta det också. Hoppas dock att jag ändå får diverse viktiga uppdateringar ändå.

 

Så här ser det förresten ut hos mig nu sedan WinUpdate version 5:

 

http://w1.703.telia.com/~u70311922/Automatiska_uppdateringar.jpg

 

...förkänning hur det kommer att se ut när SP2:an är installerad senare. :-)

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Boota datorn: ge den en sked hostmedicin när den hackar för mycket.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Besökte WindowsUpdate igår. Blev då genast tillfrågad om jag ville installera en del prylar för att använda WindowsUpdate version 5. Klickade OK och tyckte att det var spännande att se något nytt.

 

 

Japp, och stöd för avbrutna - återupptagna nedladdningar från MS update är väl även installerat nu när detta installerats.

 

Vore bra inför de 100+ (?) MB som SP2 består av.

 

Trevligt för övrigt att vi ligger lite efter den engelskspråkiga världen vad gäller SP2. Låt de vara försökskaniner denna gång ;)

 

Någon som har några länkar till larmtrådar om problem med Sp2? Det borde finnas!

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...