Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

OS igen


Anjuna Moon

Rekommendera Poster

Ja vad ska man säga :-), verkar inte finnas någon broms på den tjejens förmåga :-), nu kan vi snart gotta oss åt det första guldet då.

 

 

#Seppo

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu kan vi snart gotta oss åt det första guldet då.

 

Vi? Jag tycker hon är värd att ha det själv!! Vi har ju inte direkt gjort oss förtjänta av det... :)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske har lyckats missa det, men det är alltså det där idrottsevenmanget som diskutteras här.... ;)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi vinner.

 

Hon (de) förlorar.

 

Svensk, eller kanske universell, psykologi.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

[inlägget ändrat 2004-08-21 20:59:09 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det måste ha varit något kul du skivit men sedan ångrat!!

 

Jag är nyfiken - du har ju tillochmed fått en poäng för ditt fyndiga svar.

 

Snäll - vad skrev du mitt i natten som du sedan vaknade och insåg inte var lämpligt här.

 

(inlägg skrivet 01:28 - editerad 07:42 - har du sovit och drömt mardömmar om inlägget?)

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det måste ha varit något kul du skivit men sedan ångrat!!

 

Hehe, nä så fyndigt var det nog inte. Det var mest nån fylle-reflektion över sättet vi i sverige ser på gemensam patriotism kring idrottssammanhang. Jag ångrar ofta inlägg gjorda i det stadiet och tar bort dem =)

 

Fast det var ju kul att poängen kom från just Lena Marie, som man tyvärr inte ser så ofta härinne numer.

 

TILLÄGG: Jag tog bort det mest för att jag inte gillar den negativa attityd jag uttrycker alltför ofta.

[inlägget ändrat 2004-08-22 09:59:34 av Anjuna Moon]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker vi skall vara nöjda med svenskarnas insatser i OS.

 

Många på fjärde plats men va då, kommer från ett litet land som Sverige och är med i världstoppen.

 

Våra svenska idrottare har dock plockat hem 3 GULD och 1 BRONS. Det är en jätteprestation.

 

Det är Carolinas, Stefans och Christians Guld inte svenskarnas.

 

 

/Nenna80

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...