Mörkrets Furste Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Jag har för mig att jag sett det här förut, men kan inte komma på vad eller varför det inträffar. Jag har en alldeles ny maskin med Windows XP. T i A Urban Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Du behöver programmappsfixaren: http://www.pekspro.com/pmfix.html #Seppo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mörkrets Furste Posted August 20, 2004 Author Share Posted August 20, 2004 Tack för hjälpen. Otroligt snabbt svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Ja man är fortfarande alert trots att klockan har passerat 24 ;-P. Tack för poängen Mörkrets Furste! :-) #Seppo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anneloan Posted August 21, 2004 Share Posted August 21, 2004 Jag hade exakt samma problem nyss, så även jag tackar dig för hjälpen, Seppo! Problemet dök upp i samband med att jag laddade ner en grej från nätet! Kul att man får så snabb hjälp här he he! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Posted August 21, 2004 Share Posted August 21, 2004 Och självfallet vill jag då tacka dig för poängen Anneloan! :-) #Seppo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.