Stefan K Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 Tjena! Jag får helt vita sidor ibland när jag ska läsa en tråd. Senast var det den här tråden: //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=611934 . Det har hänt några gånger de senaste dagarna. Om jag kollar källkoden så finns det mycket mer där än det visas på sidan. Nån som vet vad felet kan vara? ~ Stefan ~ "Ingen kan hjälpa alla men alla kan hjälpa någon." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Junesjö Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 Hej! Jag tar mig en titt på detta. //Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Junesjö Posted August 16, 2004 Share Posted August 16, 2004 Jag får helt vita sidor ibland när jag ska läsa en tråd. Senast var det den här tråden: //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=611934 . Det har hänt några gånger de senaste dagarna. Om jag kollar källkoden så finns det mycket mer där än det visas på sidan. Nån som vet vad felet kan vara? Så, nu fungerar det bättre. Tack för att du hittade felet. //Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan K Posted August 16, 2004 Author Share Posted August 16, 2004 Så, nu fungerar det bättre. Tack för att du hittade felet. Ja nu fungerar det ju fint! Tack för att du fixade felet! =) Tråden skulle ha varit i forumet Buggrapporten istället men jag glömde bort att det finns ett sånt... ~ Stefan ~ "Ingen kan hjälpa alla men alla kan hjälpa någon." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.