Robert2 Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 Hej! Är det någon som kan hjälpa mig att hitta ett effektivt och lätt hanterligt system för att kunna hålla koll på mina gäster på ett vandrarhem.. Ett bokningssystem, i Excel eller i om det finns något annat bra program!! Tacksam för svar Robert. TACK!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anjuna Moon Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 Hittade det här. Det är shareware ($25) med 30 dagars fri testperiod. http://www.sofotex.com/The-booking-program-Resource-download_L17625.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert2 Posted August 12, 2004 Author Share Posted August 12, 2004 Tackar... Har ni några mera tips om bokningsprogram, så är jag tacksam, om det finns ännu lättare program att administrera (använda) Robban Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Lund Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 Prova lek lite med excel, det går faktiskt göra det mesta med det själv. Får du problem så ställ frågorna här. Monshi är förbaskat duktig på excell och vb-script... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zerblat Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 Roomba? (http://www.community.nu/roomba/) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flisback Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Hej Robert Om du forfarande är på jakt efter ett program för lokalbokning kan du kontakta mig på måndag. Jag lovar att du blir nöjd, Patrik [inlägget ändrat 2004-12-31 08:47:42 av Flisback] Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnethor Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Kolla in Adfero Calendar www.adfero.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikp Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Bokningsdax.se är lätt att använda, jag hjälpte min morsa att komma igång. Kostar 79kr/mån plus moms och är gjort för vandrarhem och små hotell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmyc Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Gammal tråd men vi fortsätter. Jag är också i behov av ett enkelt program/excellösning för bokning/uthyrning, gärna någon enkel lösning så vi kan vara 2-3 st som kan använda det samtidigt, dock är det inget måste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael63 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 En delad Google kalender? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmyc Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 En delad Google kalender? Njae, lite mer avancerat än så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael63 Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Njae, lite mer avancerat än så Okej. Men det är en enkel lösning och går att använda av flera samtidigt... Vilken funktion är det som saknas då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyfisherman Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Om du prompt vill använda Excel (vilket säkert inte är det bästa alternativet) så kika på denna lösning hur man kan koppla ihop ett ark med flera användare som kan redigera och läsa via DropBox Löst - Synka två MS-Excel ark från olika datorer så informationen uppdateras Inlägg #7 Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolfr Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 jimmyc: Om du fortfarande inte hittat vad du söker kan du mejla mig separat, då jag har utvecklat just sådana program i en hel del olika varianter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.