Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

mycket mysko fel


Lostdoc

Rekommendera Poster

tjenare.

jag har gjort klart hela min vackra hemsida och skulle nu lägga upp den på nätet, allt gick jätte bra dels jag såg att en undersida inte funkade, jag kollade på servern så att sidan fanns där vilket den gjorde. när jag kör sidan hemifrån, alltså inte online så funkar allt jätte bra. jag har försökt att lägga upp den igen men samma fel. det riktigt skumma kommer när jag bestämmer mig för att prova länka om, alltså jag lägger över informationen från den sidan till en annan och länkar den istället, dår får jag fel på den sidan istället. vad är det frågan om?

/Lostdoc

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En länk till sidan skulle hjälpa väldigt mycket.

 

Har du kollat så att du inte blandat stora och små bokstäver?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja jag har kollat det..

 

http//:www.arcnet.mine.nu/black

 

detta är server addressen som jag använder för tillfället.

det är downloadlänken som inte fungerar

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja precis det är nå mysko, det funkar hur bra som helst offline, på datan, men lägger jag upp den så felar den länken (framen) jag har till och med prövat att döpa om den och göra om den men samma jäkla fel,

 

det där sista du skrev fattade jag inte så mycket av . men vad tror du kan vara fel?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet faktiskt inte men "HTTP/1.x 404 Dropped by firewall" låter ju som att det kan va nåt med brandväggen. Den ligger på en server du har hemma va? Har du brandvägg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är en polare som har servern, han har brandvägg tror jag. men det har alltid funkat med hans server innan

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...