Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Longhorn


Brynäsarn

Rekommendera Poster

Verkligheten är allt bra trist!

 

Bruno Horvat skriver "Avalon är alltså grafikmotorn i nya Windows. Microsoft har länge visat upp Longhorn med en uppiffad Windows XP look. Men alla som är pålästa om detta vet att först i den första Betan (sommaren 2005) kommer vi att få se dom första bilderna på hur interfacet kommer att se ut i Longhorn.

Så glöm dom skärmdumparna som referas till. Glöm att ladda ner Avalon (om du inte är utvecklare förstås). Finns inget nytt att se. Nyheterna kommer senare..."

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror du passar bättre under "Datorkrig", lite trist att du registrear dig och i ditt första inlägg börjar tjata massa gammal anti-ms propaganda.

Nja, där kan jag inte hålla med dig riktigt. Jag tycker det snarare är du som är lite väl känslig när en del viktiga och intressanta problem med MS dominans på marknaden tas upp.

 

Här klagas ju inte direkt på microsofts programvara eller os, och det är väl ingen hemlighet att de ibland på lite tvivelaktiga sätt försöker behålla sin starka ställning på marknaden.

 

Hoppas du stannar på eforum och hjälper folk istället.

Håller helt med.

 

//Gubbero som kör xp och trivs med det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 5 months later...

Man kan ju alltid "fixa" en beta via diverse program :P Hade en beta redan innan jul 2004 :D

 

/Per

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...