Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Spear Head och Grafikkort

Blade

Recommended Posts

Heeeeeeelp!!!! :-(. jag har en mycket bra dator som inte vill som jag, varje gång jag ska gå in i spelet så antingen hänger sig datan eller så startar den om, problemet har varit nu en tid och dataafären som jag har lämnat den till kan inte lösa det till mig och verkar allmänt desorienterad??, ibland när jag spelar så stänger datan ner helt grrr. ja som ni ser har jag mega probs med skiten, det är en Atlon XP 3.2 med minne 1024, garfikkort geforce fx 5600XT och han her prövat att byta kortet nu till ett ATI 9800XT och det borde lösa allt tycker man ,men SUCK lol då det funkade inte ändå Hjälp. Snäääla ge mig nu ett bra svar: Mvh Crl.Blade **[sSC]** Swedish Strike Clan

Anjuna Moon

Om den fungerade tidigare så kanske det är någon windows update som ställt till det. Har du prövat ominstallation av MOH? Prestandan på din burk är det ju inga problem med, jag kör med FX5600, 1.3GHz och 1GB minne utan problem.

Jag har haft problem med själva orginalspelet efter att jag installerat Spearhead och Breakthrough (Kör själv på Win2K)

Annars är det svårt att säga på rak arm vad det kan vara tyvärr. Du får väl hoppas på att ngn annan haft samma problem och löst det.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...