Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tv-out tnt2


Nisse

Rekommendera Poster

Jag har a-open riva tnt2 32mb kort med tv-out port. Jag får ingen bild mellan dator och tv. Jag vill ha dator bilden på tv. På egenskaper för bildskärm/avancerat så finns output device/tv. Jag har Windows 98 som operativsystem. Jag har tv sladd. Det är sony tv 29 tum. Varför kommer inte dator bilden fram på tv? Vilken inställning gäller för tv/dator? Kan dator skräm och tv köras samtidigt eller måste nån kopplas bort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Om du högerklickar på skrivbordet och går till inställningar klicka på avancerat och klicka på fliken bildskärm kolla om det står modellen på din datorskärm, om det står det så måste du ändra till TV genom att klicka på knappen Ändra.

 

Hoppas du förstår rappakaljan:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På egenskaper för bildskärm/avancerat/kort så står det AOpen PA3000 Plus. På bildskärm står det Plug and play –bildskärm. Vad ändrar man till då? Var hittar man drivrutin tv-out? Jag har kort som heter riva tnt2 64 (AOpen PA3000 Plus). Det är sony tv, trinitron 29 tum KV-25K5E-29K5E. Det finns två scart på tv´n. och s-video-ingång-4 polig DIN. Jag har s-vhs sladd. Är det rätt sladd?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...