Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Kritik

Peter Linsten

Recommended Posts

lite väl grått... dessutom känns det väldigt trångt med alla tabeller som ligger så nära varandra.

får jag fråga varför understrykningen på länkarna försvinner när man har musen ovanför dem... det är bättre om understrykningen kommer fram då... eller om de är understrukna helatiden.

Jag tycker att den ser bra ut.

Lagom mycket bilder, inte eén massa onödiga java-applets och annat.

Håller med föregående talare om att lite mer färg än grått och svart vore kul. Skulle också rekommendera att byter utseende på länkarna som personen tidigare sa.

Peter Linsten

Tack för svaren.

Färgerna har jag länge tänkt att ändra, men inte lyckats hitta någon bättre.

Att länkarna är understrykna tycker jag visar att det är just en länk. Och för att göra sidan lite mer levande har jag användt stillmallar för att ta bort när man för pekaren över. Men efter som ni inte tyckte om det ska jag givetvis prova mig fram och som om jag hittar något bättre.

Åter igen Tack

Peter

Öhhh, HTML Heaven!!!

Konstig, jag fick ingen koll på hur sidan fungerar. Jo, man ser mer om man maximerar fönstret, men det mesta är ändå bara vitt, hmmmm. Väldigt konstig sida, mycket svårnavigerad.

Pär Karlsson

Jadu.

Eftersom du har en ganska kraftig spacing på bokstäverna i menyn så blir navigeringen ganska grötig. Grått. Jag vet inte, håller på vissa sidor... Använd hellre en neutral ljus färg, blir mycket mer iögonfallande

(www.afterlife.nu)

• 2 weeks later...

centrera inte texten, det blir bara grötigt och svårt att läsa då.

det blir inte alls bra att länkarna blir röda då man för pekaren över dem. det ser oproffsigt ut. ta hellre någon färg som passar bättre ihop med resten av sidan. kanske någon blå?

att webmaster-länken är knallblå är inte heller fint. byt ut färgen även där.

det ska vara stilrent, inte en massa olika färger överallt.

informationen om sidan känns lite tung. lufta upp texten lite! kanske med dubbel radbrytning mellan de olika styckena.

det är inte alls nödvändigt att lägga styckena i olika tabeller. jag tycker det bara ser grötigt ut.

sen tycker jag det är hemskt med annonser överallt, men det är ju upp till dig..

annars en helt okej sida!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...