Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gii.corp


Buzterz

Rekommendera Poster

Det versta med giicorp är att mina släktingar är med och blev lovade flera tusen kronor i månaden men de har inte kommit utan de har fått in kanske 5 tusen på 2 år. De pengarna skulle de hemta i Tokyo men jag förstår inte varifrån de skulle få ihop pengar för att åka dit först. Tjejens morsa har lovat att betala förstås för de har sagt till tjejens mamma att hon ska få jettemycket saker. De köpte en bostadsrett till sig sjelva å nu kan de inte betala ordentligt utan får börja städa bredvid sina ganska lågbetalda jobb.

De blev lovade att selja hemsidor på nätet också. De är så dumma att de gick på det men de får inte några pengar för det heller. Jag har sett deras papper, det står Gii.corp. på deras kontrakt eller vad det är. Det är därför det blir så svårt att förstå att det här är något som står rett till. /Buzter

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Akta dig, annars kommer hela Gii.corp-gänget att hämnas på dig. Dom blir så lätt sura när man påstår att dom har blivit blåsta.

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=383952

 

Edit: Läser man den tråden så märker man förresten hur Gii-människorna slänger siffra efter siffra från deras såkallade "statistiska undersökningar" i människor på folk. Dom som är med i detta företaget har inga som helst personliga åsikter eller tankar utan säger enbart precis samma meningar som ledningen lurat i dem att tro på.

 

 

mvh

lowtek.

som inte betalar pengar till vilka skumma företag som helst

 

[inlägget ändrat 2004-07-27 12:28:54 av Lowtek]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Akta dig, annars kommer hela Gii.corp-gänget att hämnas på dig.

 

Hehe, tänkte säga samma sak. Inte en långkörare till med de idioterna tack =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...