Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
hjälp

SQL

Rekommendera Poster

Tja...För det första så ska du inte ta så hårt på mina inklistrade frågor. Då jag ibland tagit en fråga som jag redan kommentarat bort. Tror nog att jag provat det med saknade mellanslag redan då, och det var ju inte det som var det egentliga problemet.

När det gäller det sistnämnda så var det något som jag kom fram till efter diverse diskussion, som du kanske märker om du läser hela tråden. Även lösningen till det hade jag ju fått tidigare, men jag förstod det inte då.

Är ingen expert på SQL (Eller på Java, även om jag kan det bättre).

Naturligtvis kunde inte ni lista ut det genom det jag postat, men jag trodde nog att felet någon annanstans.

Om jag stött någon så ber jag om ursäkt. Anledningen till att jag postade det här också var att visa att jag fått svar, och kanske att någon var intresserad av lösningen.

Detta är ett verklig bra forum som jag använder då och då. I detta fallet var det ganska bråttom, och jag tänkte att om jag postar det på flera ställen är chansen att få svar större.

Sedan är där kanske mer experter på just java på Sun och då det är mer internationellt så är där desto fler som läser tråden.

Men som sagt så ber jag än en gång om ursäkt om jag förolämpat någon.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Om jag stött någon så ber jag om ursäkt

Oj, jag tror du misstolkade mig helt och hållet. Jag ville bara peka på att du nog hade fått hjälp här också om du bara klistrat in all information.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo, det hade jag nog men jag var inte säker på vad jag skulle klistra in.

Det var därför jag skrev att jag kunde skicka filerna om någon ville titta på dem.

Det hade varit bra om man hade kunnat lägga in hela filer som någon sedan kunde hämta. Det kan bli ganska stort om man klistrar in, och hur gör man med t.ex. accessfiler .mdb?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...