Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Bredband i Lambohov, Linköping

Martin Söderlund

Recommended Posts

Martin Söderlund

Finns det någon Linköpingsbo här som känner till vad som är det bästa alternativet till snabbt bredband via telejacket i Lambohov? Jag har precis flyttat dit, och försöker ta reda på vad man kan få. BBB verkar inte kunna leverera något schysst, när jag söker på telefonnumret. Bostreams sökning fungerar inte, men dem törs man väl kanske inte prova i alla fall? Man har ju hört lite om deras långa leveranstider o.s.v.

Någon som vet om det finns några andra alternativ? Minst 8 Mbps vill man ju ha, och helst fetare...

Jag har hört talas om något stadsnät i Linköping, där man kan få bredband från Tekniska Verken, men Lambohov lär väl knappast bli inräknat där inom en snar framtid?

/Martin

http://www.visit.se är en operatör i Linköping.

Det fastighetsbolag som äger kåken vi bor i har dem som leverantör av bredband. Kan inte säga att jag tycker allt för bra om dem. Nätet går ner lite då och då och jag har aldrig kommit upp i de utlovade 2mbps:en. Men jag bor i Vadstena och vet inte om det är likadant med inne i Linköping.

You´re not drunk if you can lie on the floor without holding on.

-Dean Martin

Beror lite på i vilken del av Lambohov du bor i troligen kan du bara få Comhem. Vad du än gör, håll dig borta från visit.

Om man kallar Bostreams tre veckors leverans tid för lång vad kallar man då Telias tre MÅNADERS leveranstid?

När jag kollade senast så skulle Bostream byggt klart stationerna i Linköping i April 2004.

Personligen tycker jag inte om Comhem.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...