Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

T630 Telia Go!


Namn

Rekommendera Poster

Köpte en SonyEricsson T630 med Telia Go precis när den kom ut i handeln. Av någon anledning så saknas menyn Mina Vänner i den. Någon som har någon aning om detta går att få åtgärdat?

 

You´re not drunk if you can lie on the floor without holding on.

-Dean Martin

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Lämna in den för uppdatering av mjukvaran hos en serviceverkstad så kommer du nog få fram menyn sen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl något sådant jag funderat på. Finns det några serviceverkstäder som man kan besök i Linköpings eller Stockholms området som skulle kunna göra detta? Alltså så att man slipper vänta en två, tre veckor på att telefonen skall skickas.

 

Edit: Är det villiga att göra detta när det är en Telia-bunden/Telia Go! telefon det gäller?

 

You´re not drunk if you can lie on the floor without holding on.

-Dean Martin

 

 

[inlägget ändrat 2004-07-19 18:18:04 av Linus Kilander]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är väl något sådant jag funderat på. Finns det några serviceverkstäder som man kan besök i Linköpings eller Stockholms området som skulle kunna göra detta? Alltså så att man slipper vänta en två, tre veckor på att telefonen skall skickas.

 

Edit: Är det villiga att göra detta när det är en Telia-bunden/Telia Go! telefon det gäller?

 

Spelar ingen roll att den är bunden och har TeliaGo. Den uppdateras med samma mjukvara som du har men i nyare version.

 

I Stockholm finns det tex dessa verkstäder:

 

Engström Telecom, Planiavägen 11 (Nacka)

Help IT, Valhallavägen 143 (Gumperts), Malmskillnadsgatan 23 (Dialect)

Service Åström, Kungsbrostrand 15

 

Ofast kan du få uppdateringen gjord medans du väntar, alt inom tre timmar, vissa verkstäder tar dock ut en avgift på ca 300kr om man vill ha gjort det medans man väntar.

 

I Linköping vet jag inte vad det finns för nåt, men ring och kolla med SonyEricsson Helpdesk, 013-24 45 00 så vet dom mer.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket för all hjälp.

 

You´re not drunk if you can lie on the floor without holding on.

-Dean Martin

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...