Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

24x ? Ja men alla andra då ?!?


Niss3

Rekommendera Poster

Hej igen !!

 

Jo, det är väldigt problematiskt det här, ingenting blir som jag vill..

Varför kan jag inte bränna i något annat en 24x ? När jag bränner DVD skivor får jag välja oftast 2 eller 4x och ibland 8. Men när jag bränner med CD skivor får jag inga alternativ ? Varför ? Jag gillar inte att bränna i dessa höga hastigheter p.g.a att de flesta läsare jag anävnder (dvdn till tv, cd spelare etc.) inte klarar dem, kan jag inte bränna i 4x 8x 16x ? den ska ju klara "upp till" 36x ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Kanske ska se det så här att DVD - och CD-skivorna som du ska bränna inte klarar av högre hastigheter än det brännarprogrammet föreslår.

 

Bränner du i högre hastigheter kan din data du bränner bli kvaddad. Vill du ha högre hastigheter, så får du skaffa skivor som klarar det.

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Boota datorn: ge den en sked hostmedicin när den hackar för mycket.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....det visste jag redan....

 

ditt svar går i fel riktning, jag sa flera gånger att jag INTE ville bränna i de HÖGA hastigheterna, utan 4x 8x och 16x , Men jag har ej de alternativen ? kan det vara så att min brännare endast klarar 24x ??? isånnafall är det SKITTT!!!!!! ..... men det måste väl gå o ställa om något eller så för att bränna i "LÄGRE" hastigheter ? Om den klarar 24 och 36 borde den klara mindre hastigheter också ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Beklagar att jag missade det.

 

Har du kollat i inställningarna för brännarprogrammet?

Finns kanske möjlighet att ställa om så att du själv får välja hastighet?

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Boota datorn: ge den en sked hostmedicin när den hackar för mycket.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp !

 

Jag har hittat vad som var fel.. tror jag ? Det beror på vad jag bränner, jag provade att bränna en annan fil, och vips så hade jag dem ? konstigt.. undrar varför jag inte kunde bränna just de filerna i lägre/högre hastighet :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...