Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ziadi.se


Ahmedo

Rekommendera Poster

Ser mycket rent och snyggt ut! Funkar också bra om man ändrar storlek på texten vilket många misslyckas med.

 

Ännu bättre skulle det vara (tycker jag) om designen var lite mer "flytande". Med stor skärm/hög upplösning används bara en liten del av skärmen trots att man ger webläsarfönstret stor yta.

 

Bara genom att skumma igenom texten hittar jag ett antal språkfel, de borde rättas till. Men ni kanske bara gör "design" och inget innehåll?

 

T ex heter det "Vi fick ett nytt kontrakt...". "många gratis design" borde vara "många gratisdesigner" (om det nu är ett ord :) ).

 

Under "Portfolio" tycker jag definitivt att bilderna ska vara klickbara länkar till de riktiga sajterna! En liten bild säger inte mycket om hur pass bra (eller dålig) en design är, hur pass väl den fungerar o s v.

 

Om man är intresserad av att skriva "korrekt" HTML är valideringen på w3.org ett bra tips. En hel del fel fick jag :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!!

 

Jo det är bara så att jag gjorde hela webbsidan i två dagar så jag hann inte kontrollera kodningen och jag ska fixa portfolion så att man kan klicka sig fram

 

 

 

mvh

Ahmed Ziadi

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...