markpetter Posted July 8, 2004 Share Posted July 8, 2004 Hej! Jag har haft problemer med virus, men tack vara microsoft är den borta. Efterpå gjorde jag updateringar och en del "downloads". Nu finns det en problem kvar att när man vill stänga av datoren är "vänteläge" funktionen ljus och fungerar inte. Är det någon som hare haft samma problem eller en expert som hlälpa mig med problemet. Tacksam för svar. Mark Petter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Hellquist Posted July 8, 2004 Share Posted July 8, 2004 Har du kollat BIOS? Jag tror du kan stänga av funktionen därifrån, kolla att den är på där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauritz Lybeck Posted July 8, 2004 Share Posted July 8, 2004 Testa att sätta på viloläge istället. Går det så kanske vänteläge kommer igen när du sedan avaktiverar viloläge ige?? Viloläge: Högerklick skrivbordet, egenskaper, skärmsläckare, Bildskärm:inställningar, Viloläge. /Mauritz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.