Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Photo Editor

Anneloan

Recommended Posts

Hej!

När jag köpte min dator (med Win Me) så fanns det ett program som hette Photo Editor. Har formaterat datorn och provat annat OS, men bytte senare tillbaka till Me. Sen dess har jag inte sett till Photo Editor. Var hittar jag den? Läste på Internet att den fanns i Office 97, men har själv bara haft Office 2000 och där verkar den inte finnas. Någon som vet?

Anneloan anropar Seppo! :-)

Det gick inte så bra! Den öppnades inte själv, så jag skrev in E:\setup.exe i Kör, men fick svar att: Det gick inte att hitta E:\setup.exe. Du kan ha angett fel namn i dialogrutan Kör eller så hittar inte ett annat program som är öppet en systemfil. Klicka på Sök på Start-menyn om du vill söka efter en fil.

Provade också att skriva E:\setupse.exe, men fick svaret: Det går inte att installera Servertillägg för Office på den här datorn.

Vad gör jag nu då?

Hej Anneloan!

Jo gör såhär, gå in i Kontrollpanelen-Lägg till/ta bort program-välj din office 2000 installation-välj knappen ändra-klicka på lägg till ta bort funktioner-klicka på plus tecknet vid office verktyg-markera microsoft photo editor och välj kör från datorn.

Glöm inte att ha cd'n i cdrom-spelaren.

Hoppas det lyckas bättre denna gång!

#Seppo

Hej igen, Seppo!

Så där ja, nu gick det mycket bättre. Tänk att det kan vara så enkelt hi hi! Tack så hjärtligt och trevlig sommar till dej också (om det nu blir någon sommar.........ser tveksamt ut!! :-)

Hej Anneloan!

Tackar så mycket för poängen! ;-)

Jo efter nästa vecka blir det sommar, börjar jobba igen då :-)

Ha de!

#Seppo

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...