Karl Viklund Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 Jasså, det är här det är KRIG!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TicoRoman Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 Nepp, det råder vapenstillestånd sedan ett bra tag. Macisarna måste ha tagit sitt förnuft till fånga... _________ TicoRoman - Anfall är bästa försvar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anjuna Moon Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 Nepp, det råder vapenstillestånd sedan ett bra tag. Macisarna måste ha tagit sitt förnuft till fånga... Vi kan ju alltid dra igång ett av de gamla krigen. Commodore vs. Sinclair exempelvis. Om nu någon är lättsamt stridslysten idag =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
virtuosen Posted July 6, 2004 Share Posted July 6, 2004 Zinclair var ju en meningslös svart-vit miniräknare, typ.. Edit: Som hade gummiknappar.. [inlägget ändrat 2004-07-06 18:20:43 av virtuosen] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke Hansson Posted July 7, 2004 Share Posted July 7, 2004 "Zinclair var ju en meningslös svart-vit miniräknare, typ.." Nepp den fans i färg och var mer än en miniräknare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Viklund Posted July 17, 2004 Author Share Posted July 17, 2004 Ärligt talat, den var ganska värdelös ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bongotrummor Posted October 17, 2004 Share Posted October 17, 2004 Fel! Om jag inte hade min PC som hela tiden behöver underhållas, så skulle jag ha tid över till att sitta med min mac. Då skulle man kunna skriva här... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Viklund Posted October 18, 2004 Author Share Posted October 18, 2004 Precis! PC suger! Jag är en gamal Mac användare själv även fast jag nu har "svikit" och sitter vid en PC. Har fortfarande kvar 2 gamla Plusar och en Classic maskin. Det är riktigt underbart att slå på dem ibland för lite retrokänsla. Köra något gamalt spel eller så. Otroligt mycket har hänt på Mac-fronten sedan dess. Är faktiskt riktigt sugen på att köpa en G5:a bara för att se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bongotrummor Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Precis! Jag har en SE, som funkar hur bra som helst... Den har bara formaterats en gång, när OSet uppgraderades. I våras formaterade jag hårddisken på min Wintendo åtta gånger(!) under en helg. Sedan dess har det planat ut lite, och ligger på ca en gång i månaden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Wahl Posted October 21, 2004 Share Posted October 21, 2004 Låter inte som du har full koll på prylarna om du formaterar en gång i månaden , jag tycker att en gång per år är för ofta. Senast jag installerade XP på min huvuddator hemma var i juni förra året, eftersom jag då bytte moderkort och det mesta i burken. Burken har aldrig kraschat, och rullar på alldeles utmärkt trots att den är på dygnet runt för det mesta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.