Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

KRIG!!!


Karl Viklund

Rekommendera Poster

Nepp, det råder vapenstillestånd sedan ett bra tag. Macisarna måste ha tagit sitt förnuft till fånga... ;)

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Nepp, det råder vapenstillestånd sedan ett bra tag. Macisarna måste ha tagit sitt förnuft till fånga... ;)

 

Vi kan ju alltid dra igång ett av de gamla krigen. Commodore vs. Sinclair exempelvis. Om nu någon är lättsamt stridslysten idag =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zinclair var ju en meningslös svart-vit miniräknare, typ..

 

Edit: Som hade gummiknappar..

 

[inlägget ändrat 2004-07-06 18:20:43 av virtuosen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke Hansson

"Zinclair var ju en meningslös svart-vit miniräknare, typ.."

Nepp den fans i färg och var mer än en miniräknare.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 months later...

Fel!

Om jag inte hade min PC som hela tiden behöver underhållas, så skulle jag ha tid över till att sitta med min mac. Då skulle man kunna skriva här...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis!

PC suger! ;)

 

Jag är en gamal Mac användare själv även fast jag nu har "svikit" och sitter vid en PC. Har fortfarande kvar 2 gamla Plusar och en Classic maskin. Det är riktigt underbart att slå på dem ibland för lite retrokänsla. Köra något gamalt spel eller så. Otroligt mycket har hänt på Mac-fronten sedan dess. Är faktiskt riktigt sugen på att köpa en G5:a bara för att se :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis!

Jag har en SE, som funkar hur bra som helst...

Den har bara formaterats en gång, när OSet uppgraderades.

 

I våras formaterade jag hårddisken på min Wintendo åtta gånger(!) under en helg. Sedan dess har det planat ut lite, och ligger på ca en gång i månaden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter inte som du har full koll på prylarna om du formaterar en gång i månaden , jag tycker att en gång per år är för ofta. Senast jag installerade XP på min huvuddator hemma var i juni förra året, eftersom jag då bytte moderkort och det mesta i burken. Burken har aldrig kraschat, och rullar på alldeles utmärkt trots att den är på dygnet runt för det mesta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...