Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Knappen "Nya inlägg>>" fungerar inte


Stefan Eklinder

Rekommendera Poster

Stefan Eklinder

Om jag klickar på knappen Nya inlägg>> till höger så får jag upp en vit sida med den här texten:

 

The system cannot find the file specified.

 

Med andra ord verkar den funktionen inte fungera. Jag klickade på knappen på Eforums startsida, så det kanske är jag som missuppfattat knappens funktion?

 

Sen tycker jag att det tar väldigt lång tid att komma in på Eforum periodvis. Jag har Eforum som startsida, och jag får vänta en stund med vit sida medan min webbläsare söker efter eforum.idg.se. Likaså tar det lång tid innan jag kan komma in och läsa en tråd på Eforum.

 

Det har varit så ett bra tag nu. Är det tillfälligt?

Minns inte att det tagit så lång tid tidigare.

 

Använder för övrigt Mozilla Firefox som webbläsare.

 

EDIT: Varför försvinner rubriken när jag redigerat ett inlägg några gånger?

 

Min rubrik ovan försvann och kvar blev bara "Knappen" efter några behövliga redigeringar.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Boota datorn: ge den en sked hostmedicin när den hackar för mycket.

 

 

[inlägget ändrat 2004-07-04 11:57:34 av Stefan Eklinder]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya inlägg har väl aldrig fungerat... Vet att jag testade efter att någon postat en buggrapport om den för några månader sedan...

 

 

Inga andra problem med Eforum (som jag nämner här - ett rapporterat i Moderatorhörnan eftersom det enbart berör Moderatorer)

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Monshi skrev:

Nya inlägg har väl aldrig fungerat... Vet att jag testade efter att någon postat en buggrapport om den för några månader sedan...

 

Vet ej, jag satt och hade det tråkigt. Tänkte att jag skulle prova omnämnda knappen och då upptäckte jag felet.

 

Konstigt att felet inte går att åtgärda?

Det är väl ingen mening att ha knappen om den inte fungerar ändå?

 

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Boota datorn: ge den en sked hostmedicin när den hackar för mycket.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...