Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

.se-domän


dex

Rekommendera Poster

Det beror på hur du gör och vad du har för webbserver som servar sidan. Som det ser ut på din telia-url så ska du nog göra en sk. URL Forward, då bygger du sidan precis som om den låg på http://w1.865.telia.com/~u86514936, när någon surfar till www.maratonmannen.se så byggs det upp ett frameset med en frame som länkar skickar användaren vidare dit utan att han vet om det (nåja, han ser det inte iaf :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...göra en sk. URL Forward...så byggs det upp ett frameset med en frame...

Och på ett annat språk för den som inte förstår.

Förutom hur jag bygger maratonmannen.se, som jag parkerat, ska jag lägga till något på den sidan? Och på den sida man ska länkas till, ska den byggas likadant som maratonmannen.se utan URL Forward?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och på den sida man ska länkas till, ska den byggas likadant som maratonmannen.se utan URL Forward?

Jag är inte helt säker på vad du är ute efter men ja, om sajten fungerar som den är så kommer den att fungera när den sitter i en frame, förutsatt att man inte har buggiga javascript som förutsätter att de är i en topframe (det var någon som hade det problemet med sin just.nu-adress för ett par månader sedan)

 

 

[inlägget ändrat 2004-07-06 17:07:25 av fhe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Per-Erik Andersson

Reggade för 2 dagar sedan och nu tar de kort. Betalade med mitt Visa och det gick alldeles utmärkt samt att allt fungerade 24 timmar senare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...