Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hyra exchangeutrymme


mm5

Rekommendera Poster

Jag har ett domännamn som idag är kopplat till pop3. Men nu vill jag kunna komma åt alla mina mail utan att behöva komma åt pst-filen på min dator. Det jag tänkte var ett Exchange-konto som man kommer åt via ett webbgränssnitt, gärna 2003, där man kan hyra ett visst utrymme på en exchangeserver. Finns det någon som kan tipsa om något ställe som hyr ut plats på en exchangeserver?

 

[inlägget ändrat 2004-04-26 12:42:30 av mm5 ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christian...

Finns ett svenskt företag som hyr ut mailkonto på exchange servrar... Tyvärr har jag glömt namnet, men har för mig att de annonserade i något nummer av Nätverk & kommunikation i höstas!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Företaget jag jobbar för har under en längre tid tillhandahållit den tjänsten. Vi har ett antal servrar som går på Windows 2003 och Exchange 2003.

 

För vidare info ta kontakt med Office Data i Härnösand.

eller maila till owa@harnosand.office.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 years later...
WebDivision AB

[Reklam borttagen av moderator]

 

[inlägget ändrat 2008-04-02 10:16:47 av Cluster]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redan igår så meddelade jag dig att det, enligt de regler du accepterade då du blev medlem, inte är tillåtet att uppenbart marknadsföra produkter och tjänster som du själv säljer.

//eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del8

 

Man får förvisso berätta om en produkt/tjänst som man själv företräder men då är det kutym att man tydligt anger att så är fallet och inte försöker framställa det som att man är oberoende.

 

Jag har därför återigen redigerat ditt inlägg.

 

Genom att fortsätta bryta mot reglerna så riskerar du avstängning.

 

 

Betänk även att många som besöker eforum får en dålig bild av ert företag på detta sätt.

 

/Cluster

Moderator för Exchange

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...