Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Pinnacle Studio 8 Funkar Inte


cimbom

Rekommendera Poster

Jag har ett program Pinnacle Studio 8 innan den fungerade korekt men jag har formarterad min data och nu jag vill installera från CD samma program det går inte installera och jag tar bort från Lägg till eller ta bort program från datoren sen jag vill installera men det går inte är ni snäll kan ni hjälpa mig

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni kan förklarar hur gör man detta jag slutar fråga ???Men förfarande finns ingen som förstår om data???

 

Jag har ett program Pinnacle Studio 8 innan den fungerade korekt men jag har formarterad min data och nu jag vill installera från CD samma program det går inte installera och jag tar bort från Lägg till eller ta bort program från datoren sen jag vill installera men det går inte är ni snäll kan ni hjälpa mig

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett program Pinnacle Studio 8 innan den fungerade korekt men jag har formarterad min data och nu jag vill installera från CD samma program det går inte installera och jag tar bort från Lägg till eller ta bort program från datoren sen jag vill installera men det går inte är ni snäll kan ni hjälpa mig

 

Fortsätter du att posta såhär skulle jag tro att du blir spärrad.

 

 

Men för att hjälpa dig: JAG HAR REDAN SVARAT I EN AV DINA ANDRA TRÅDAR!

 

 

 

/Ex

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sägs så bra i Eforum regelverk:

 

4. Frågor du vill ställa eller ämnen du vill diskutera ställer du i ett (1) forum, det vill säga repetera inte samma inlägg i flera forum. Dessa så kallade korspostningar höjer oftast inte chansen att få svar utan verkar snarare som ett irritationsmoment. Korspostningar kommer helt sonika att tas bort från överflödiga forum.

 

 

Håll dig till en tråd!

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Om ni kan förklarar hur gör man detta jag slutar fråga ???Men förfarande finns ingen som förstår om data???

 

Det här är inte en socialtjänst! Om någon har ett svar kommer du i 8 fall av 10 få ett svar. Du kan inte komma in här och BEGÄRA ett svar. En anledning till att just du inte fått svar kan bero på att du faktiskt inte har lyckats beskriva i ord, eller interpunktion, vad ditt problem är.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer inte använda den här webbsida igen därför ni är inte snälla mot de andra .

 

Jodå vi är snälla, men du får hålla dig till de regler som finns. Att korsposta (dvs. ställa samma fråga i flera forum) uppskattas inte! Att göra detta minskar dina chanser att få svar dramatiskt. Det kan ändå finnas en vänlig själ som svara, man vet aldrig,

 

Dessutom kan du inte komma hit och kräva ett svar. Lite ödmjukhet brukar vara bättre. Samt att beskriva vad problemet är, och vad man provat med för att lösa detta själv.

 

Detta är nog inget specifikt för eforum. De flesta forum brukar ha ungefär samam spelregler.

 

Har du fortfarande problem så får du väl vända dig till supporten för progammet. Eller kom hit igen med nytt alias, och en annan inställning.

 

--

[Esc]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer inte använda den här webbsida igen därför ni är inte snälla mot de andra .

 

 

En gång till: Jag har redan svarat på frågan i en anna tråd du skapat.

 

Nästa gång blir jag irriterad på dig.

 

 

Godnatt.

 

/Ex

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö

cimbom,

Du får härmed en varning för upprepad korspostning samt personangrepp. Vid nästa övertramp stängs ditt konto.

//Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

--------------------------------------------------------------------------------

 

Från: cim bom <cim64@hotmail.com>

Skickat: den 23 april 2004 01:20:43

Till: access_denied71@hotmail.com

Ämne: Eform

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Hej !

Erik Övelius du är välkommen om du är irriterad på mig när du vill kom till mig på råsangård i Malmö

vilken tid som passar för dig säg bara snälla annars drick din mjölk och sov vid din mamma och tala inte igen .OK

 

 

Detta kom med mailen idag....

 

EDIT: Fortfarande inga skilljetecken.

 

 

 

 

/Ex

 

 

 

[inlägget ändrat 2004-04-23 19:18:42 av Erik Övelius]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon

Hehe, ja du tycks ha fått en fiende. Konstigt att han inte mailat mig också. Får väl nästan se mailet som ett förtäckt hot. Hoppas hans konto kan stängas nu, mer ska väl inte behövas?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas hans konto kan stängas nu

 

Ja hoppas det. Korspostningar kan jag leva med...

 

men missbrukningen av svenska språket........

 

 

Ironiskt nog hade jag kanske kunnat hjälpa honom med hans problem, eftersom jag har programmet ifråga.

 

 

Hoppas någon moderator sett detta.

 

/Ex

 

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas någon moderator sett detta.

Ex, ditt inlägg (med Cimboms mail till dig) är vidarebefordrat till huvudmoderatorn för Eforum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
Detta kom med mailen idag....

Cimboms konto är sen några dagar sedan avstängt.

//Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...