Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bättre o inte svara...


Eminos

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har uppmärksammat att vissa personer svarar på inlägg med ett "onödigt" inlägg...därmed tas tråden bort från Obesvarade Inlägg, o det är mindre chans att den uppmärksammas o blir besvarad på rätt sett...

 

Så innan ni svarar med ett onödigt inlägg, tänkt efter :)

 

Jag säger inte att man inte ska svara på inlägg, men sånna där helt onödiga inlägg på ett serriöst inlägg är ju onödiga liksom :)

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur definierar du "onödigt" inlägg?

-Rena skräpinlägg kan väl tas bort av moderator?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur definierar du "onödigt" inlägg?

 

Exempelvis så tycker jag att Bassplayers inlägg i denna tråd är onödigt (finns dock många fler, men detta är det senaste):

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=574426

 

Ok, om det redan är svarat på inlägget, men att ta bort tråden från Obesvarade listan för ingen anledning...är lite ...onödigt :)

 

-Rena skräpinlägg kan väl tas bort av moderator?

Det är bättre o upplysa folket så moderatorer slipper jobba så mycket ;)

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte första gången han "onödar sig"...

 

Detta är väl ännu onödigare: //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=574364#574422

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ok, MEN där förväntade jag mej inte ett svar, så det gör inget om denna tråd kommer bort från Obesvade listan. Men just när någon ställer en vettig fråga o vill ha svar, så tycker jag att man ska akta sej för o svara om det på något sätt inte kan hjälpa...

 

Observera att det inte bara är Bassplayer som gör detta, jag har sett många fler, o har tänkt säga till tidigare, men inte orkat...nu sa jag vad jag tyckte iaf :)

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett bra rättesnöre kan ju vara att man funderar över om det man tänker skriva tillför något i tråden.

Inlägg av typen "Jag har också samma problem." tillför inte särskilt mycket. Möjligtvis kan det tillföra något om man kompletterar med åtgärder som man har vidtagit och resultatet av dessa så att frågeställaren inte behöver bry sig om dessa.

---/samoht

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns både bra och dåligt, men att ta bort inlägg är dumt, kan man inte bara "avmarkera" en tråd som besvarad?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...