Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Drivrutiner till webkamera.


rank81

Rekommendera Poster

Hej.

 

Jag hoppas att det inte är helt fel forum, men jag hittade inget som passade bättre.

 

Jag behöver drivrutiner till min webkamera, det är en "Creative Webcam Mobile". Har googlat samt sökt på creatives hemsida utan resultat. :( Denna kameran är, tror det eller ej, den enda kameran Creative inte har drivrutiner till på sin sida. Jag har letat precis överallt efter drivrutinerna men jag kan bara inte hitta dom.

 

Jag har även varit i kontakt med Creatives support, men där ifrån hörde jag inte mycket...

 

Så om någon har, eller vet någon som har samma kamera så vore jag ytterst tacksam om denne personen kunde skicka mig drivrutinerna.

 

Tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte så enklet att du bara stoppar usb kontakten i datorn? och den överför drivrutinen från kameran?

 

Den blir en egen enhet i "den här datorn" samt kanske den även finns i "kontrollpanelen"...

 

Brukar fungera så... och nej jag hittar ingen drivrutinm det är därför jag tror de finns i kameran..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Tråden flyttad till Multimedia

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator Dr Data|

 

Helpdesk: Sitter du bakom en brandvägg?

Kund: Nej, jag sitter vid ett fönster.

 

Yttermera.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NissePeee: är du allvarlig? det finns INGEN drivrutin i kameran, den blir inte en egen enhet. det är inget minne utan en webkamera!

 

drivrutinerna finns på cd-skivan man får med, på Creative svarar man att de inte har drivrutiner till kameran på hemsidan eftersom det inte har kommit någon uppdatering av drivrutinen. vill jag ha den igen får jag beställa en ny installations-cd för 10€.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...