Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

cab

Medlem
  • Antal inlägg

    6
  • Gick med

  • Senaste besök

  1. Idag kl 21:30 fick jag mitt svar, över nio dygn efter mitt första mail.
  2. Ja titta, där var det ju. Tack för tipset om nyhetsbrevet Stefan. Jag fick dock klicka på "Ser nyhetsbrevet konstigt ut, klicka här" annars syntes det inte. Vad gäller svarstider hos en kundtjänst så tycker jag att 24 timmar kan vara rimligt under vardagar. Behöver man snabbare hjälp så kan man ju lyfta telefonen.
  3. Det löser kanske problemet, tack för tipset, men det är inget svar på frågan varför kundservice inte svarar på mail.
  4. Precis samma fråga som jag ställde. Kan det vara det som är problemet? Så här ser mitt autosvar ut: Inget om hög belastning där.
  5. Har nu skickat tre stycken mail till kundtjänst med samma fråga. Första gången den 27:e april, andra gången den 29:e april, och tredje gången den 1:a maj. Allt jag får tillbaka är ett autosvar som säger "Vi åtgärdar ditt ärende snarast". Mer än en vecka skall det väl inte ta, eller?
  6. Brandväggen finns där tills man uppdaterar alla produkter, efter man har startat om är den borta.
×
×
  • Skapa nytt...