Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

shipspotter

Medlem
  • Antal inlägg

    3
  • Gick med

  • Senaste besök

  1. Har nu kollat webbmailadressen hos Comhem. Hade avmarkerat "lämna en kopia av meddelande på servern" så jag påmarkerade och väntade några dagar för att se vad som hamnade i spamkorgen och de andra korgarna. Inget hamnade i spamkorgen, fanns endast e-post i inkorgen. Jag har också, som jag blev tipsad, skapat ett gmail konto och anmält detta till "nyhetsbrevavsändarna" och nu får jag mina nyhetsbrev via min gmail address. Stort tack till tipsarna!
  2. Hej Monshi, Tack för tipsen. Hur kollar jag spam-korgen hos Comhem? Jag har tidigare registrerat om mig hos nyhetsbreven.
  3. Hej, Har i flera år mottagit nyhetsbrev från två olika avsändare. Det har kommit punktligt varje vardag fram till i våras då de helt slutade komma. Jag har kontrollerat att min e-postadress finns hos avsändarna. Jag har också tagit bort min adress, på avsändarnas hemsida, och lagt dit den igen men inget hjälper. Har kontrollerat skräppostmappen. Jag har också varit i kontakt med min internetleverantör, Comhem, de vill veta om avsändarna får felmeddelande när de skickar ut nyhetsbreven till mig. Har kontaktet en av leverantörerna men de har hitintills ej svarat på mina mail. All annan e-post fungerar. Kör i Windows 10. Någon som har en lösning?
×
×
  • Skapa nytt...