Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

joele-handel

Medlem
  • Antal inlägg

    3
  • Gick med

  • Senaste besök

  1. Nu kan man som företag inte längre editera förhandsgranskningar av länkar i Facebook-inlägg, vilket leder till fulare inlägg som driver mindre trafik. ”Publishers” ska kunna ansöka om undantag för de domäner de själva äger, men mitt företag har inte automatiskt fått den möjligheten i gränssnittet. Vi håller på att undersöka nu hur vi kan få hjälp med att verifiera de domäner vi äger för att bli ett undantagsfall. Det sägs att vi har en kontaktperson på Facebook, men har ingen aning om vem det är eller hur vi får kontakt. Någon som vet hur man kan göra för att få hjälp? 12/9 träder ändringen i kraft fullt ut. Har man inte ansökt innan dess är man körd.
  2. Hur ser jag i Google Analytics vilken tid på dygnet som användarna besöker min webbplats?
  3. Jag har flera stora problem med Adwords. Här är de mest grundläggande problemen med vårt konto: 1) Både Google Analytics och faktureringsstatistiken i Adwords säger att vi får in trafik till sajten varje dag från Adwords. Men i klickstatistiken i Adwords visas 0 klick för samtliga aktiva annonser. 2) Adwords säger dessutom själv att annonserna inte visas pga förbrukad budget (alltså samtidigt som de i faktureringsstatistiken påstår att vi får annonsklick dagligen), trots att vi har en ganska stor kvarstående kredit, och trots att vi idag (50 minuter från midnatt) bara har spenderat ca 65% av dagsbudgeten. Jag vill helst stänga kontot och börja om, men vi har några tusenlappar kvar i kredit. Någon som har erfarenhet av liknande problem?
×
×
  • Skapa nytt...