Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Strewdl

Medlem
  • Antal inlägg

    5
  • Gick med

  • Senaste besök

  1. Hade tänkt att lägga till en hårddisk senare, men just nu vill jag bara ha datorn, räcker iallafall för windows och några spel! Tack för svaren!, snabbare än sweclockers!!!
  2. Hej! Ska köpa en dator idag eller imorgon, jag behöver lite hjälp av er! Det jag kommit fram till är detta nedan. Frågan jag har ifall dessa delar passar bra ihop (t ex processorn och grafikkortet, processorn och moderkortet osv) om jag behöver någon extra sladd, om jag borde byta någon del (ska helst finnas i lager på inet), etc. Hoppas att någon med ett gott hjärta kan hjälpa mig, kommer antagligen beställa detta imorgon så jag skule verkligen uppskatta ett snabbt svar!!! Tack! http://www.inet.se/kundvagn/visa/7040087/2014-08-11
  3. Dammat av datorn men hjälpte tyvärr inte.
  4. Tyvärr säger den att jag har de senaste drivrutinerna. ska testa att uppdatera genom geforce-appen. Vi får se hur det går.
  5. Strewdl

    Blue screen! :(

    Jag har börjat få Blue screens antingen efter ca 10 minuter av att varit inne på t ex chrome eller efter kanske 2 minuter efter jag gått in på ett spel. Har ingen aning varför detta har hänt då jag inte laddade ner något under den sessionen eller sessionen innan och har inte laddat ner något som verkat skumt. Plötsligt laggar bilden och ljudet upp sig och efter ett tag blir skärmen svart. Typ varannan gång startar datorn om sig och varannan gång fortsätter datorn som vanligt men så händer samma sak igen. jag har kört virusskannar men den har inte hittat något förutom cookies som den tog bort. Har någon samma problem? Finns det en lösning? Kan man köpa en ny del t ex hårddisk eller måste man köpa en helt ny dator? Tacksam för svar! Detta får jag efter uppstart. Problemsignatur: Problemhändelsens namn: BlueScreen OS-version: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Språkvariant-ID: 1053 Ytterligare information om problemet: BCCode: 116 BCP1: FFFFFA80061AD290 BCP2: FFFFF8800F20CE64 BCP3: 0000000000000000 BCP4: 0000000000000002 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 256_1 Filer som hjälper till att beskriva problemet: C:\Windows\Minidump\061614-19796-01.dmp C:\Windows\Temp\WER-78671-0.sysdata.xml
×
×
  • Skapa nytt...